sobota, 17 stycznia 2015

LIEBSTER AWARD

Witajcie.!

Dziś odpowiadamy na nominacje do LIEBSTER AWARD! Zostałyśmy nominowane przez Chesshe z tego oto bloga ( wchodźcie tam, morświny ).
Mil i Ev zapraszają.





Nagroda Liebster Award otrzymywana jest od innego bloga w ramach za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty informujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Pytania od Chesshe:


1. Jakiej muzyki słuchasz?

Słucham wszystkiego, a raczej tego na co właśnie mam ochotę. Łapajcie moje typy:
Ylvis - Yoghurt
- Wilkinson - Afterglow
WEKEED - Wild Child 
Osobiście bardzo lubię słuchać rocka i melodyjnego death metalu, ale nie pogardzę innym gatunkiem. Moje obecnie najczęściej słuchane kawałki to:
- Amaranthe - The Nexus
- DKA - Król Aniołów
- Bob One ft. Pokahontaz - Przestań




2. Jeżeli miałbyś/miałabyś nieograniczone możliwości, to co
zmieniłbyś/zmieniłabyś na świecie?

Co bym zmieniła? Hmm, trudne pytanie i nie mię o tym decydować, ale na pewno wyeliminowałabym ze świata moją małą fobię - pająki.
( wzruszająca muzyczka ) Gdybym miała nieograniczone możliwości to zaprzestałabym wojen i smutku na świecie.
Poruszające, naprawdę.




3. Jaka jest Twoja ulubiona książka/film?
Książki: - Władca Pierścieni - Sherlock Holmes Filmy: - Trylogia o Batmanie - Sherlock Holmes

Książki: -Władca Pierścieni -Cały Cykl Inkwizytorski 
Tak po prawdzie to jest tego dużo, dużo więcej, ale nie chce mi się ich wszystkich wymieniać. Film -Rogi -Maleficent ( Disneya się nie zapomina! )


4. Wiążesz pisanie ze swoją przyszłością?


Tak. Nasz blog będzie żyć długo. Znaczy pecie czas, peto notki. Oczywiście, to mój cel życiowy. I czy ty przypadkiem nie użyłaś do określenia czasu niedopałka papierosa? I'm your'e menager!

5. Co Cię motywuje najbardziej?
Mil. Oooooo aj lov ju. ^^ Ja taki motywator bardzo, a mnie to, że eeee mogę coś zrobić lepiej, ale tego nie robię, bo leń.

6. Ulubione zajęcie?
Eee, pisać pisać pisać, mieć kurwice bo nie wychodzi, pisać pisać pisać... Pisanie bloga dla was, rysowanie, czytanie, granie w tenisa, więcej grania w tenisa i spanie ......? O tak w tym to dobra jeste. Nie wątpię ja w cię!


7. Jakie cechy charakteru uważasz u siebie za najlepsze?
Głupota....? Oooołłł fak, u mnie nie ma dobrych cech. Jesom. Jesteś głupia ze mno. Coś powiedziała?! Czekaj, niech my cię tylko dorwiemy!!! Nie będzie co zbierać! [mruczy do siebie] Załatwimy ją, prawda mój skarbie? Ja mam armię, nie dasz rady. 
A chcesz się przekonać? [ Złowieszczy śmiech i organy w tle. ] Dziecko moich rodziców cię pogryzie na śmierć. Mię pamięć nie myli czy to ty jesteś dzieckiem twoich rodziców? Mejbi... Pamiętaj, że mają jeszcze jedną, innowacyjną gnidę.
8. Gdybyś miał/miała taką możliwość, to w jakie zwierze byś się zamienił/zamieniła?

MORŚWIN •3• A kto by tam chciał zwierzem być? No dobrze, przyznaję się bez bicia - Wybrałabym kruka lub węża. Oooooo albo waleniem. *.* Ale takim aszaszyńskim.



Ty i walenie... [ Oddala się na bezpieczną odległość, klnąc jednocześnie na czym ten świat stoi. ] This is my ARMIA. Aha O.O [ Powoli wycofuje się w stronę drzwi ] WTF?! One cie kilnom.
Dalej ! Próbujesz ominąć przeznaczenie ..? Nie, hehe, ja? Wrzyciupananie.


9. Ulubiony gatunek literacki?
FANTASY. JA ŻYJE FANTASY. Czemu zadajesz tak trudne pytania? Fantasy, dark fantasy, eee krwia, dużo krwia itp.



10. Ulubiony kolor?
Zielony, ale Ev mi go zabrała wiec fioletośy mi zostaaaał..! Zieleń i czerń, poza tym ja ci niczego nie zabierałam. ... No, może poza tą gumką, ale to było w celach wyższych! Pamiętaj mam walenie z ukrytym ostrzem. DALEJ
11. Co najdziwniejszego jadłeś/jadłaś?
Cebulę i zawiodłam się na niej... Pieniądze i kanapkę posmarowaną dżemem truskawkowym i pastą rybną jednocześnie. CEBULA TO ZUO.





Nasze pytanka ^^

1. Czy lubisz robić sobie kawę?
2. Jaki jest twój ulubiony odcinek anime, serialu, względnie "Mody na sukces"?
3. Co lubisz robić w łazience/ czasie wolnym (niepotrzebne skreślić) ?
4. Kiedy chodzisz do kościoła?
5. Myślałeś o piercingu?
6. Ulubiony super bohater z komiksów.
7. Ile lat miałeś, gdy założyłeś fejsa? O ile go masz.
8. Twoje motto życiowe.
9. Lubisz nosić koszule?
10. Walczysz z potworami w czasie snu? 
11. Ulubiona gra zespołowa.

Pytanie 12, nadprogramowe. Wybaczcie, ale po prostu musiałam. 

12. Co sądzisz o Księdzu Natanku?



Nominowani:

5 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację, zwłaszcza, że nigdy tu nie byłam (mój osobisty sukces). :)
    Odpowiem na Wasze pytanka, ale nie będę już (chyba) nominowała innych blogów - zrobiłam to przy pierwszej nominacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam pytanko, jak na mnie wpadłyście (w sensie na mojego bloga)? :P

      Spider
      http://cien-w-lesie.blogspot.com/

      Usuń
  2. Jak na Ciebie wpadłyśmy? Prawdopodobnie pzez katalog blogów, ale równie prawdopodobne jest to, że w linkach innych blogów. Niech to pozostanie naszą słodką tajemnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dziękowałam przy okazji innego komentarza, ale co tam, kto bogatemu zabroni! Też nie widziałam nigdy waszego bloga, ale cieszę się, że mnie nominowałyście, bo naprawdę warto was poznać :D
    Dołączam do pytania Spider - jak mnie znalazłyście? Chociaż coś mi mówi, że to dzięki moim "inteligentnym" komentarzom na jej blogu xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam również miło poznać. Droga Ari, Twoja intuicja Cię nie zawodzi. Dziękujemy za miłe słówka, bardzo nas motywują.

    OdpowiedzUsuń